Niniejsza strona web do świadczenia usług, personalizacji reklam i analizy odwiedzin, wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony web wyrażają Państwo na to zgodę. Więcej informacji tutaj.

Rozumiem
L
_ +
  • Co to jest ASTOREO?

Za marką ASTOREO stoi silny zespół, który przygotowuje dla Ciebie pomysły na dekoracje, pomoce domowe oraz wyroby związane ze zdrowiem i relaksem.

  • Jak mogę sprawdzić swoje konto klienta i edytować wpisane tam dane?

W prawym górnym rogu znajduje się symbol  „Moje konto". Tam możesz zalogować się do swojego konta klienta, za pośrednictwem adresu e-mail i swojego hasła. W menu możesz wybrać interesującą Cię zakładkę na Twoim koncie i nanieść odpowiednie zmiany. Jeżeli zapomnisz swoje hasło wystarczy kliknąć napis „Zapomniałem hasła“.

  • Kiedy otrzymam zamówiony towar?

W zależności od dostępności zamówionych produktów w magazynie czas oczekiwania na zamówienie wynosi około 14 dni roboczych.

  • Czy niekiedy jest możliwe przekroczenie terminu dostawy?

Robimy co w naszej mocy, aby jak najlepiej wywiązać się z terminowych dostaw towarów, ale niekiedy zdarza się, że konkretny produkt lub grupa produktów cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Na bieżąco uzupełniamy nasz stan magazynowy, jednakże w wyjątkowych przypadkach prosimy o zrozumienie.

  • Dlaczego czasami zamówienie jest rozdzielone na klika paczek ?

Produkty, które posiadamy w magazynie dostarczamy bezzwłocznie. Jednakże na sprowadzenie niektórych towarów potrzebujemy więcej czasu, dlatego w takich sytuacjach może dojść do rozdzielenia zamówienia na kilka paczek.

  • Czy jest możliwe śledzenie etapów realizacji zamówienia w Internecie?

Tak, stan zamówienia można śledzić w zakładce  "Moje zamówienia".

  • Jak zamawiać buty?

W szczegółach prouktu wybierz rozmiar, który zamierzasz zamówić i kliknij na symbol "dodaj do koszyka". Jeżeli nie wybrałaś/wybrałeś żadnego rozmiaru, otrzymasz ostrzeżenie w postaci czerwonego znaku.

  • Czy można zamówić przez Internet oddzielnie same prezenty?

Niestety nie oferujemy takiej możliwości. Z prezentów można skorzystać wyłącznie w ramach promocji, które są związane z kodem promocyjnym. Aby otrzymać prezent należy wpisać swój kod promocyjny w specjalnym polu przy składaniu zamówienia.

  • Czy można wymienić darmowe prezenty?

Niestety wymiana prezentów nie jest możliwa.

  • Czy jest wyznaczona minimalna kwota zamówienia?

Nie ma minimalnej wartości zamówienia, o ile nie wskazano go w konkretnej akcji promocyjnej.

  • Ile wynoszą koszty dostawy?

Koszty dostawy i pakowania niezależnie od formy płatności i ilości paczek wynoszą 16,90 zł. W przypadku złożenia zamówienia za co najmniej 299 zł wysyłka jest darmowa.  Zarejestruj się do odbioru naszego newslettera gdzie możesz otrzymać oferty promocyjne z darmowym transportem (pole " Zarejestruj się do newslettera", na dole strony głównej), a będziesz odpowiednio wcześniej poinformowany i nic Ci nie umknie!

  • Czy mogę otrzymać zamówienie również na inny adres?

Tak, chętnie spełnimy Twoje życzenie i możemy przesłać zamówienie pod wskazany adres. Prosimy o podanie adresu doręczenia w 3 kroku procesu zamówienia "Dane kontaktowe".

  • Jakie możliwości zapłaty oferuje  ASTOREO?

 - za pobraniem przy dostawie - za opłatą  3,50 zł

- online przelewem bankowym – bezpłatnie

- kartą płatniczą – płatności z góry: bezpłatnie

  • Jak wybrać prawidłowy rozmiar?

W wyborze prawidłowego rozmiaru należy sugerować się tabelą rozmiarów.

L
Logowanie klienta
*
*
Zapomniałem hasła
Zapomniałem hasła
L
X
X
X
Do góry r
r
o