L
_ +

Serwis/podpowiedź

 

1. Wskazówki:

 

Jeżeli interesuje Cię stan zamówienia, masz problem z korzystaniem z naszych stron internetowych – na Twoje pytania chętnie odpowie zespół przeszkolonych doradców z działu zamówień.  Prosimy o kontakt:

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego

Dane kontaktowe:

E-mail:
astoreo@astoreo.pl
lub
Formularz kontaktowy

Telefon/Fax.

Telefon: 616668190


Adres pocztowy

Astoreo
Skrytka pocztowa nr 137
58-508 Jelenia Góra 14


2. Zamawianie przez Internet
2.1 Zakupy online

Zapoznaj się z naszą bogatą ofertą! Poszczególne grupy asortymentu na liście nawigacyjnej, poprowadzą Cię bezpośrednio do naszej oferty. Klikając na konkretny towar, uzyskasz szczegółowe informacje, możesz również przejrzeć inne zdjęcia oraz wersje produktu. Jeżeli chcesz zamówić towar, wybierz odpowiednią wersję, ewentualnie rozmiar i kliknij w ikonę „do koszyka“. Następnie otwórz okno potwierdzające, że wybrany towar został wstawiony do koszyka zakupów. Jeżeli koszyk jest pusty, sprawdź czy zakup dotyczy produktu wymagającego podania rozmiaru. Jeżeli tak, podaj wielkość.

2.2  Twój koszyk zakupów

W prawym górnym rogu pod symbolem „koszyk zakupów“ możesz sprawdzić ile produktów dodałaś/eś do swojego koszyka zakupów i jaka jest ich łączna wartość. Jeżeli klikniesz na „podgląd“, zostanie zaprezentowana zawartość Twojego koszyka zakupów. (Wyjaśnienie jak postępować przy zamawianiu wybranych towarów znajdziesz w rozdziale 2.4. „Procedura zamawiania“).

2.3 Chcesz zamówić towar z katalogu drukowanego?

W górnym menu kliknij na przycisk„Zamówienie z katalogu“. Pojawi się lista, na której znajduje się pole „numer katalogowy”. W tym polu wystarczy wpisać numer zamawianego towaru (znajdujący się w otrzymanym katalogu) rozmiar i liczbę sztuk i nacisnąć przycisk "Do koszyka".

2.4 Proste i szybkie zamawianie

Do zamówienia Twoich artykułów konieczne jest wykonanie pięciu kroków:

Twój koszyk zakupów

Zawartość koszyka można skontrolować klikając na pole „Mój koszyk”, które znajduje się w prawym górnym rogu, obok ikony koszyka zakupów. Towar można nadal zmienić lub usunąć z koszyka. W celu usunięcia należy kliknąć na krzyżyk po prawej stronie. Jeśli zmienisz liczbę produktów, koszyk zostanie automatycznie przeliczony. Jeżeli zawartość koszyka jest prawidłowa kliknij na „Idź dalej, transport i płatność “.

Transport i płatność

W tym kroku należy wybrać sposób transportu i płatności, a następnie kliknąć na przycisk „Idź dalej do danych kontaktowych".

Twoje dane kontaktowe

Wypełnij swoje dane kontaktowe. Tutaj masz możliwość zamówienia bez rejestracji, lub możesz równocześnie z zamówieniem utworzyć swoje konto klienta. Jeżeli wszystkie dane są wypełnione prawidłowo, kliknij na „Idź dalej do podsumowania“. Następuje kolejny krok zamówienia. Jeżeli wybrałeś możliwość rejestracji, Twoje dane zostaną wpisane na Twoim osobistym koncie, do wykorzystania przy kolejnym zamówieniu (Dane można w każdej chwili skontrolować oraz zmienić wchodząc w zakładkę „Moje konto“, która znajduje się w górnym pasku menu).

Kontrola koszyka zakupów

W ostatnim kroku możesz skontrolować liczbę produktów, wybrany sposób transportu i płatności oraz swoje dane kontaktowe. Jeżeli wszystko jest poprawne, kliknij na przycisk „Wyślij zamówienie ".

Potwierdzenie zamówienia

Twoje zamówienie zostało wysłane i przetworzone. Na swój adres e-mail otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia. W potwierdzeniu otrzymasz informacje o szczegółach zakupu. Skontaktuj się z nami, jeżeli w zamówieniu pojawią się błędy.


3. Wyszukiwanie przez Internet

Poszukujesz konkretnego towaru i nie chcesz przeszukiwać całego asortymentu i poszczególnych kategorii? Poszukiwany towar lub konkretny numer towaru wpisz w pole wyszukiwania, które znajduje się bezpośrednio pod paskiem wyboru z kategoriami asortymentu. Kliknij na strzałkę po prawej stronie, obok pola wyszukiwania a pojawią się wszystkie znalezione artykuły. Teraz możesz doprecyzować swoje wyszukiwanie.


4. Dostawa towaru

W ciągu 2 tygodni roboczych paczka zostanie przesłana na Twój adres zamieszkania (jeżeli zamówiony towar znajduje się w magazynie). Jeśli chcesz, aby towar został przesłany pod inny adres, podaj go przy składaniu zamówienia. Paczka zostanie dostarczona za pośrednictwem Poczty Polskiej - usługa Kurier 48. Koszty dostawy i pakowania za pobraniem wynoszą 14,90 zł w przypadku przedpłaty 11,40 zł, niezależnie od ilości paczek.

Dodatkowa gwarancja na przesyłkę pocztową. Jeżeli w zamówieniu zaznaczysz tą opcję, w przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu, towar nie tylko wymienimy na nowy za darmo, ale dodatkowo zwrócimy dwukrotność kosztów przesyłki i pakowania w wysokości 11,40 zł lub 14,90 zł ( w zależności od wybranej formy płatności), w formie czeku rabatowego do wykorzystania przy kolejnym zakupie. Koszt dodatkowej gwarancji wynosi jedynie 3,50 zł.


5. Zwrot towaru

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie będziesz w 100% zadowolony z zakupu i zwrócisz go w terminie 30 dni od doręczenia, towar zostanie wymieniony lub zwrócimy Ci pieniądze. Paczkę należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia (formularz reklamacyjny). Jeżeli w terminie 30 dni zwrócisz z powrotem wszystkie zamówione produkty włącznie z prezentami, zwrócimy Tobie również koszty przesyłki i pakowania, naliczone w zamówieniu. Ewentualne pytania prosimy kierować pod nr tel.: 61 666 81 90


6. Płatność za towar

Płatność za pobraniem uregulujesz gotówką przy odbiorze swojego towaru w domu lub na poczcie. Przy zakupie online przelewem bankowym, kartą płatniczą.

 

7. Kod promocji

Oferowane korzyści lub prezenty możesz otrzymać wpisując kod promocyjny we właściwym polu przy pierwszym kroku zamówienia i kliknięciu na strzałkę. Następnie wybierz np. kolor lub wielkość. Po pierwszym wykorzystaniu kod promocyjny traci ważność. Zamówienie można złożyć również bez kodu promocyjnego.

 

 

 

L
Logowanie klienta
*
*
Zapomniałem hasła
Zapomniałem hasła
L
Do góry r
r
o