Jeśli zdarzy się, że otrzymane produkty nie spełnią Twoich oczekiwań w 100%, możesz je bez obaw zwrócić.
Wystarczy odesłać towar na jeden z naszych adresów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu lub pisemną informacją o preferowanym sposobie rozpatrzenia zwrotu - proismy podać przy tym numer klienta, zamówienia oraz produktu/produktów.
Koszty odesłania towaru pokrywa konsument.
W przypadku odstąpienia od umowy (= zwrotu całości zamówienia) bez podawania przyczyny, klient zobowiązany jest zwrócić wszelkie prezenty i/lub produkty zakupione w ofercie promocyjnej (https://www.astoreo.pl/page/zasady-kampanii-marketingowej).
Zarówno na zwrot, jak i odstąpienie od umowy, klient ma 14 dni od otrzymania zamówienia.
Czy wiesz, że możesz skorzystać z opcji 100 dni na zwrot towaru za jedyne 7,90 zł? Zaznacz tę opcję za jedyne podczas składania zamówienia, a my zapewnimy wydłużenie ustawowego terminu na zwrot i wymianę do 100 dni - to wystarczająco dużo czasu na podjęcie decyzji, czy otrzymane towary spełniają Twoje oczekiwania i czy chcesz je zachować lub nie.
Wzór formularza znajduje się poniżej:
Adresy do zwrotów:
zwroty za pośrednictwem DPD:
ASTOREO
ul. Konstytucji 3 Maja 12
58-506 Jelenia Góra
zwroty za pośrednictwem Poczty Polskiej:
ASTOREO
skrytka pocztowa nr 137
58-508 Jelenia Góra 14
Uprzejmie prosimy nie nadawać paczek inną drogą niż wskazano powyżej. Takie przesyłki nie zostaną przyjęte i wrócą do nadawcy, ponieważ wskazane adresy są placówkami DPD lub Poczty Polskiej.
W przypadku chęci odesłania towaru za pośrednictwem innej firmy kurierskiej, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.
Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.